Zakelijk betalen

Betalingsmogelijkheden

Als zakelijke klant kun je betalingen voldoen via iDeal, PayPal, Creditcard, Achteraf betalen via Afterpay en via bankoverschrijving. Klik voor meer informatie over de betalingsmogelijkheden. Je kunt de betalingsmethode zelf kiezen. Wanneer je de bestelling via mail, chat of telefonisch aan ons doorgeeft, kun je zelf een betalingsmethode aangeven. 

Facturen

De factuur bevat alle belangrijke informatie van jouw bestelling. Op de factuur staan de bestelde producten, de prijzen (exclusief en inclusief BTW), factuur- en ordernummer en persoonlijke gegevens. Wij sturen altijd een factuur mee bij de bevestigingsmail en je kunt de factuur ook inzien in jouw online Mijnijzerwaren-account. Zo beschik je dus altijd over een factuur. Je kunt zo altijd de factuur bekijken, downloaden en printen.  

Heb je gekozen om via bankoverschrijving te betalen? Dan dien je eerst de betaling te voldoen via de betaalinstructies die we je gemaild hebben. Pas als de betaling is voldaan, wordt de bestelling verzonden. Vergeet bij bankoverschrijvingen niet het betalingskenmerk en orderreferentie te vermelden.

Geen mail gehad? Neem dan contact met ons op!

Terugbetalingen en creditnota's

Wanneer een bestelling geannuleerd wordt of (deels) retour wordt gestuurd, gaan we over tot terugbetaling van (een deel van) het aankoopbedrag. We proberen hier uiteraard zo snel mogelijk mee te zijn. We willen dat het aankoopbedrag weer veilig en snel bij je terug is. Daarom worden er iedere dag aangevraagde terugbetalingen gedaan. Let wel: wanneer het bedrag ook weer echt op jouw rekening staat, hangt af van jouw bank. Onze ervaring leert ons dat dit 1 tot 3 werkdagen kan duren. Je hoeft dus niet lang te wachten. Je ontvangt ook altijd een mail dat er een terugbetaling is gedaan en dat er eventueel een creditnota kan worden gemaakt. Bij zakelijke klanten kunnen we in overleg ook een terugbetaling verrekenen met een latere bestelling.