helpdesk

Heb je vragen?

  • phoneBel 085 - 0167773
  • phoneStuur een E-mail
  • phoneWhatsApp 06 - 297 920 64
  • phoneStel je vraag op Facebook
  • phoneStel je vraag op Twitter

Bezorging en levertijd

Op het punt om een bestelling te plaatsten of zojuist een bestelling geplaatst? Je bent natuurlijk benieuwd wanneer je jouw bestelling kunt verwachten. *We streven naar snelle levering: Op werkdagen voor 16.00 uur besteld, volgende dag afgeleverd. Mochten we iets niet of te weinig op voorraad hebben, heb je jouw bestelling meestal binnen 2 (ander magazijn) of 3 à 5 werkdagen (fabrikant) in huis. We houden je altijd op de hoogte! 


Proces verzenden

Wanneer wij de bestelling en betaling hebben ontvangen, gaan we met de bestelling aan de slag. Je hebt ondertussen een mail ontvangen waarin we de bestelling bevestigen. We kijken eerst of we de bestelling op voorraad is. Als dit het geval is, wordt de bestelling ingevoerd in ons systeem en naar het magazijn gestuurd. Hier wordt de bestelling zorgvuldig gepicked en ingepakt. Er wordt een verzendlabel aangemaakt en het pakket wordt klaargelegd om opgehaald te worden. Je ontvangt een mail dat de status van de bestelling is aangepast naar 'Verzonden'. Verder ontvang je bevestiging per mail zodra de verzendlabel is aangemaakt en Track & Trace gegevens zodra het pakket is gescand door de bezorgdienst. De pakketten worden dagelijks rond 16.15 uur opgehaald door DHL. In de uren daarna kun je de Track & Trace gegevens verwachten.

In Behandeling

Helaas komt het een enkele keer voor dat we een product onvoldoende of niet op voorraad hebben. De status van jouw bestelling wordt dan op 'In Behandeling' gezet. Je ontvangt hiervan een mail. We gaan kijken waar we het ontbrekende product het snelst vandaan kunnen halen en sturen jou een update over jouw bestelling met een verwachte leverdatum. In de meeste gevallen kunnen we de bestelling binnen 2 werkdagen (wanneer we het product uit een ander magazijn vandaan halen) of binnen 3 a 5 werkdagen (wanneer het bij de fabrikant vandaan komt) verzenden. Zodra de bestelling compleet is, wordt de bestelling ingepakt en maken we een verzendlabel aan. Ook passen we de status van de bestelling aan naar 'Verzonden'. Je ontvangt van beide handelingen een mail. Zodra het pakket is opgehaald en gescand door de bezorgdienst, ontvang je nog een mail met Track & Trace gegevens.


Niet thuis?

Mocht u niet thuis zijn wanneer DHL het pakket komt bezorgen zonder iets te hebben aangegeven, nemen zij de beslissing het bij de buren af te leveren of het pakket de volgende dag nogmaals aan te bieden. Hier krijgt u van DHL een bericht van in uw brievenbus.
Verwacht u niet thuis te zijn op het moment van aflevering? DHL biedt standaard drie alternatieven wanneer u niet thuis bent: Kies gratis zelf een nieuw bezorgmoment, laat het afleveren bij de buren of haal het op bij een van de 1.300 DHL Parcelshops. 

Orderkosten

De orderkosten die in rekening worden gebracht bij uw bestelling bedragen €3,95 tenzij anders vermeld in uw winkelwagen. Dit bedrag omvat de verzendkosten + onze gemaakte verwerkingskosten. Bij een bestelling die meer dan €49 bedraagt worden geen orderkosten in rekening gebracht en wordt uw bestelling dus gratis verzonden. Verzendkosten voor België bij bestellingen onder de €49 euro bedragen €5,95.



feedback feedback ideal visa mastercard paypal bancontact billink overboeking feedback feedback feedback