Bezorging en levertijd

Op het punt om een bestelling te plaatsten of zojuist een bestelling geplaatst? Je bent natuurlijk benieuwd wanneer je jouw bestelling kunt verwachten. We streven naar snelle levering: Op werkdagen voor 17.00 uur besteld, volgende dag afgeleverd. Mochten we iets niet of te weinig op voorraad hebben, heb je jouw bestelling meestal binnen 2 (ander magazijn) of 3 à 5 werkdagen (fabrikant) in huis. Op iedere productpagina zie je de precieze levertijd per product. We houden je altijd op de hoogte! 

Verzenden op             1e bezorgpoging 2e bezorgpoging*

Ma 23 december              Di 24 december         Vr 27 december

Di 24 december               Vr 27 december         Za 28 december

Ma 30 december              Di 31 december         Do 2 januari

Di 31 december               Do 2 januari              Vr 3 januari

Verzendproces

Wanneer wij de bestelling en betaling hebben ontvangen, gaan we met je order aan de slag. Je hebt ondertussen al een mail ontvangen waarin we de bestelling bevestigen. We kijken eerst of we de producten op voorraad hebben. Als dit het geval is, wordt de bestelling ingevoerd in ons systeem en naar het magazijn gestuurd. Hier wordt de bestelling zorgvuldig verzameld en ingepakt. Er wordt een verzendlabel aangemaakt en het pakket wordt klaargelegd om opgehaald te worden. Je ontvangt een e-mail dat de status van de bestelling is aangepast naar Verzonden. Verder ontvang je bevestiging per e-mail zodra het verzendlabel is aangemaakt. De pakketten worden dagelijks rond 17.00 uur opgehaald door PostNL. In de uren daarna kun je de Track & Trace gegevens verwachten.

In Behandeling

Helaas komt het een enkele keer voor dat we een product onvoldoende of niet op voorraad hebben. De status van jouw bestelling wordt dan aangepast. Je ontvangt hier een e-mail over. We gaan kijken waar we het ontbrekende product het snelst vandaan kunnen halen en sturen jou een update over jouw bestelling met een verwachte leverdatum. In de meeste gevallen bezorgen we de bestelling binnen 2 werkdagen (wanneer we het product uit een ander magazijn vandaan halen) of binnen 3 tot 5 werkdagen (wanneer het bij de fabrikant vandaan komt). Zodra de bestelling compleet is, wordt de bestelling ingepakt en maken we een verzendlabel aan. Ook passen we de status van de bestelling aan naar Verzonden. Je ontvangt van beide handelingen een e-mail. Zodra het pakket is opgehaald en gescand door de bezorgdienst, ontvang je een e-mail met Track & Trace gegevens.


Niet thuis?

Mocht je niet thuis zijn wanneer PostNL het pakket komt bezorgen, nemen zij de beslissing het bij de buren af te leveren of het pakket de volgende dag nogmaals aan te bieden. Hier krijg je van PostNL een bericht van in je brievenbus. Wij kunnen niet aan PostNL doorgeven dat het pakket ergens neergelegd mag worden rondom het huis.
Verwacht je niet thuis te zijn op het moment van aflevering? PostNL biedt standaard drie alternatieven wanneer je niet thuis bent: Kies gratis zelf een nieuw bezorgmoment, laat het afleveren bij de buren of haal het op bij één van de 2000 PostNL afhaalpunten.

Orderkosten

De orderkosten die in rekening worden gebracht bij je bestelling bedragen €4,95, tenzij anders vermeld in uw winkelwagen. Dit bedrag omvat de verzendkosten en verwerkingskosten. Bij een bestelling die meer dan €49,- bedraagt, worden geen orderkosten in rekening gebracht en wordt uw bestelling gratis verzonden.

Verzendkosten voor België bij bestellingen onder de €49,- bedragen €6,95.

Lengte of gewicht

Dit met uitzondering van zwarte of lengte bestellingen. Hierbij rekenen we voor lengte bestellingen € 6,95 verzendkosten tot € 150,-. Bij zware bestellingen rekenen we € 9,95 extra verzendkosten tot € 150,-. Daarboven is de verzending gratis. 

Bijzondere dagen december 2019 en januari 2020  

Woensdag 25, donderdag 26 en vrijdag 27 december 2019 worden er geen lengte-leveringen bezorgd;

Maandag 30 en dinsdag 31 december 2019 worden er wel weer lengte-leveringen bezorgd;

Vanaf donderdag 2 januari 2020 worden er weer lengte-leveringen bezorgd;