Onze webwinkel maakt gebruik van cookies om een betere gebruikerservaring te bieden. Voor een optimaal gebruiksgemak van de webwinkel raden we je aan om het gebruik ervan te accepteren.
Catalogus
Laden ...
Een carrosseriering of sluitring wordt gebruikt bij een moer om te voorkomen dat de constructie niet beschadigd tijdens het aandraaien van de moer. Door de carrosseriering wordt de kracht verdeeld over een groter oppervlak.
Carrosserieringen worden in combinatie met bouten en moeren gebruikt. De drukverdeling van moer en bout op het materiaal wordt door hetgebruik van een ring veel gunstige. Bij een carrosseriering is de diameter van de ring altijd (ongeveer) drie maal de gatgrootte van de ring. Carrosserieringen zijn in een stalen (verzinkt), een nylon en in een...
Carrosserieringen worden in combinatie met bouten en moeren gebruikt. De drukverdeling van moer en bout op het materiaal wordt door hetgebruik van een ring veel gunstige. Bij een carrosseriering is de diameter van de ring altijd (ongeveer) drie maal de gatgrootte van de ring. Carrosserieringen zijn in een stalen (verzinkt), een nylon en in een...
Carrosserieringen worden in combinatie met bouten en moeren gebruikt. De drukverdeling van moer en bout op het materiaal wordt door hetgebruik van een ring veel gunstige. Bij een carrosseriering is de diameter van de ring altijd (ongeveer) drie maal de gatgrootte van de ring. Carrosserieringen zijn in een stalen (verzinkt), een nylon en in een...
Carrosserieringen worden in combinatie met bouten en moeren gebruikt. De drukverdeling van moer en bout op het materiaal wordt door hetgebruik van een ring veel gunstige. Bij een carrosseriering is de diameter van de ring altijd (ongeveer) drie maal de gatgrootte van de ring. Carrosserieringen zijn in een stalen (verzinkt), een nylon en in een...
Carrosserieringen worden in combinatie met bouten en moeren gebruikt. De drukverdeling van moer en bout op het materiaal wordt door hetgebruik van een ring veel gunstige. Bij een carrosseriering is de diameter van de ring altijd (ongeveer) drie maal de gatgrootte van de ring. Carrosserieringen zijn in een stalen (verzinkt), een nylon en in een...
Carrosserieringen worden in combinatie met bouten en moeren gebruikt. De drukverdeling van moer en bout op het materiaal wordt door hetgebruik van een ring veel gunstige. Bij een carrosseriering is de diameter van de ring altijd (ongeveer) drie maal de gatgrootte van de ring. Carrosserieringen zijn in een stalen (verzinkt), een nylon en in een...
Carrosserieringen worden in combinatie met bouten en moeren gebruikt. De drukverdeling van moer en bout op het materiaal wordt door hetgebruik van een ring veel gunstige. Bij een carrosseriering is de diameter van de ring altijd (ongeveer) drie maal de gatgrootte van de ring. Carrosserieringen zijn in een stalen (verzinkt), een nylon en in een...
Carrosserieringen worden in combinatie met bouten en moeren gebruikt. De drukverdeling van moer en bout op het materiaal wordt door hetgebruik van een ring veel gunstige. Bij een carrosseriering is de diameter van de ring altijd (ongeveer) drie maal de gatgrootte van de ring. Carrosserieringen zijn in een stalen (verzinkt), een nylon en in een...
Carrosserieringen worden in combinatie met bouten en moeren gebruikt. De drukverdeling van moer en bout op het materiaal wordt door hetgebruik van een ring veel gunstige. Bij een carrosseriering is de diameter van de ring altijd (ongeveer) drie maal de gatgrootte van de ring. Carrosserieringen zijn in een stalen (verzinkt), een nylon en in een...
Carrosserieringen worden in combinatie met bouten en moeren gebruikt. De drukverdeling van moer en bout op het materiaal wordt door hetgebruik van een ring veel gunstige. Bij een carrosseriering is de diameter van de ring altijd (ongeveer) drie maal de gatgrootte van de ring. Carrosserieringen zijn in een stalen (verzinkt), een nylon en in een...
Carrosserieringen worden in combinatie met bouten en moeren gebruikt. De drukverdeling van moer en bout op het materiaal wordt door hetgebruik van een ring veel gunstige. Bij een carrosseriering is de diameter van de ring altijd (ongeveer) drie maal de gatgrootte van de ring. Carrosserieringen zijn in een stalen (verzinkt), een nylon en in een...
Carrosserieringen worden in combinatie met bouten en moeren gebruikt. De drukverdeling van moer en bout op het materiaal wordt door hetgebruik van een ring veel gunstige. Bij een carrosseriering is de diameter van de ring altijd (ongeveer) drie maal de gatgrootte van de ring. Carrosserieringen zijn in een stalen (verzinkt), een nylon en in een...
Carrosserieringen worden in combinatie met bouten en moeren gebruikt. De drukverdeling van moer en bout op het materiaal wordt door hetgebruik van een ring veel gunstige. Bij een carrosseriering is de diameter van de ring altijd (ongeveer) drie maal de gatgrootte van de ring. Carrosserieringen zijn in een stalen (verzinkt), een nylon en in een...
© 2019 Mijn IJzerwaren